11 września 2014 | 2 komentarzy

Schudnij bez liczenia kalorii – Jadłospis Dzień#10- Czwartek

Jadłospis na czwartek, specjalnie dla Was. Omnomnom!

Pamiętajcie o podstawowych zasadach:

  • Spożywajcie 3 główne posiłki w ciągu dnia (śniadanie, obiad, kolacja) i 1 mniejszy
  • Jedzcie regularnie o tych samych porach , co ok. 4 godziny
  • Zaczynajcie dzień od pełnowartościowego śniadania
  • Wyeliminujcie  produkty o indeksie glikemicznym powyżej 75,  w ograniczonych ilościach jemy te powyżej 50.  Jeśli chcecie schudnąć warto przez pierwsze miesiące jeść tylko te produkty, których indeks glikemiczny jest mniejszy niż 50
  • Unikajcie nasyconych kwasów tłuszczowych. Stosujcie dobre jakościowo tłuszcze czyli  kwasy tłuszczowe wielonienasycone omega 3 (występujące na przykład w rybach) oraz kwasy tłuszczowe jednonienasycone (na przykład oliwa)
  • Pijcie dużo wody, zielonej herbaty, herbat ziołowych

 

Jadlospis 10

Jadłospis Dzień #10 – Czwartek

Śniadanie – 2 kromki pieczywa żytniego cienko posmarowanego masłem, dwa plastry sera żółtego u mnie królewski, pomidror, szczypiorek

Lunch/Obiad – pierś z kurczaka ze szpinakiem z serem pleśniowym i szynką parmeńską, którą przygotowywaliśmy wczoraj do tego mix sałat z pomidorkami koktajlowymi z oliwą z oliwek

Przekąska – koktajl z 1 brzoskwini z kefirem, łyżką otrębów owsianych i łyżką siemienia lnianego.

Kolacja – zupa brokułowa, z jajkiem i dwie kromki chleba żytniego chleba chrupkiego. Zupy gotujemy więcej by mieć na następny dzień. Przepis na zupę tu

 

  • Magda Matla

    Twoje jadłospisy są megaa!! Strama się tak jeść z tym indeksem glikemicznym:D