10 września 2014 | 2 komentarzy

Schudnij bez liczenia kalorii – Jadłospis Dzień#9- Środa

Pysznej środy Wam życzę!

Pamiętajcie o podstawowych zasadach:

  • Spożywajcie 3 główne posiłki w ciągu dnia (śniadanie, obiad, kolacja) i 1 mniejszy
  • Jedzcie regularnie o tych samych porach , co ok. 4 godziny
  • Zaczynajcie dzień od pełnowartościowego śniadania
  • Wyeliminujcie  produkty o indeksie glikemicznym powyżej 75,  w ograniczonych ilościach jemy te powyżej 50.  Jeśli chcecie schudnąć warto przez pierwsze miesiące jeść tylko te produkty, których indeks glikemiczny jest mniejszy niż 50
  • Unikajcie nasyconych kwasów tłuszczowych. Stosujcie dobre jakościowo tłuszcze czyli  kwasy tłuszczowe wielonienasycone omega 3 (występujące na przykład w rybach) oraz kwasy tłuszczowe jednonienasycone (na przykład oliwa)
  • Pijcie dużo wody, zielonej herbaty, herbat ziołowych

Jadłospis 9

Jadłospis Dzień#9- Środa

Śniadanie – 3 Kromki chleba chrupkiego żytniego bardzo cienko posmarowanego masłem, chudy twarożek grani, 4 rzodkiewki, szczypiorek

Lunch/Obiad – 1 pieczona papryka z kozim serem http://beautyandblossom.pl/jedzenie-i-przepisy/sniadanie/tydzien-bez-glutenu-kozi-ser-z-pieczona-papryka/

 Przekąska – 20 migdałów

 Kolacja – pierś z kurczaka ze szpinakiem z serem pleśniowym i szynką parmeńską. Przepis jest dostępny tutajdo tego 40 g ugotowanej komosy ryżowej i mix sałat z pomidorkami koktajlowymi z oliwą z oliwek. Przygotowujemy więcej piersi by mieć obiad lub kolację na następny dzień.

  • Magda Matla

    Powiem ci że wszystko cudnie wygląda i na pewno smakuję:))

    • admin

      Dzieki!